Každý správný zážitek začíná s plným břichem 🙂
Na začátku zážitkového dne kávička s desertem. Desert byl sladký, ale také veganský a vše bylo výborné.
Váš BRAND je to, co o Vás říkají ostatní, když s nimi nejste v místnosti, říká Jeff Bezos.
Tady, v Comfort Hotelu Prague City East, bylo v místnosti celkem 30 značek. Wauu. A od každé značky zajímavé textilní kousky.
Každý kousek byl vymazlený do posledního detailu. Každý kousek byl originál. Pro každého člověka existuje tričko, mikina, batoh, která bude representovat jeho hodnoty, jeho značku. Každý máme jiné potřeby, jinou práci, jiné koníčky, ale všichni chceme vypadat dobře a chceme mít v šatníku kousky, které rádi nosíme.
Výhodou je, že nemusíme slevovat ze svých nároků na oblečení a můžeme si vybrat ten kousek, který je ušitý přímo pro nás. Můžeme si sami vybrat a nemusíme podléhat rychlé módě, kterou na nás chrlí obchodní domy.
Vy rozhodujete o tom, co budete nosit a s jakým potiskem.
Vy rozhodnete, jaké tričko dáte komu jako dárek. Nejste limitovaní výběrem textilu s potiskem.
Líbí se mi i možnosti potisku. Zaujalo mne, že se tiskne i na tričko v rubové straně. Hned na první pohled zjistíte, jak je tričko vyrobeno.
Oblečení pro miminka přijela representovat značka BABYBUGZ a přivezla nádherné kousky pro miminka.
Nejvíce mne zaujala malá riflová bundička, rozpínací mikina i mikina přes hlavu.
Značka KARIBAN myslí na všechny 🙂 Vytvořila celkem 6 značek.
Každá značka zaujme jinou cílovou skupinu.
Nově vytvořila značku WK. DESING TO WORK, která se zaměřuje na pracovní oděvy. Dneska i řemeslníci mohou vypadat sexy. A nemusí mít na sobě ušmudlané montérky a vytahané tričko.
A pracovní oděvy nemusí být jenom pro řemeslníky, ale i pro kuchaře, zubaře, zdravotníky i personál pro domácí péči.
Zastavila jsem se u stánku značky Tee Jays, od které jsem měla na sobě tričko 🙂 Ráda ho nosím, protože má prodlouženou délku. I fotečka byla.
Když jsme obešly všechny vystavovatele, tak k umocnění zážitku jsme si daly processo u cotton baru. Připadala jsem jako v luxusním obchoďáku, kde si při zkoušení oblečení můžete dát kávičku nebo vínko. Je o Vás komplexně postaráno. A o to tady jde. Dát zákazníkovi zážitek z nakupování. Není to jenom o tom rychle si něco vybrat a honem chvátat za dalšími povinnostmi.
Na závěr bych zmínila, jaké jsou trendy v textilu podle zakladatele a majitele Cotton Classics Wolfganga Horaka:
Pracovní oděvy se stále více rozrůstají do reklamního sektoru, tzn. že řemeslníci, odvětví péče, zubaři, zdravotníci mohou vypadat velmi slušivě a najít si svůj styl oblékání.
Ve streetwearu se vlastní kolekce ubírají v módních, neutrálních basic stylech. Nyní mají značku „Build your Brand“, která se na tuto poptávku zcela dokonale specializuje. Do této kategorie patří i úspěšná americká značka „Next Level Apparel“.
Nejčastěji skloňovaným slovem je udržitelnost.
Jak říká Wolfgang Horak „Kustom Kit – tradiční anglická značka se dá popsat jedním slovem – udržitelnost.“ A značka Pure Waste používá pro své výrobky pouze recyklovaný odpad.
Záleží opravdu na nás, jaký textil si vybereme a jak o nás budou lidé mluvit, když s nimi nebudeme v místnosti.
Nejprodávanější trička u mne jsou sailor trička. Tak mrkněte, co dalšího pro vás mám.